Reciclatge artístic CANVI DE PELL

Totes les creacions de CANVI DE PELL estan fetes amb materials reutilitzats
Bosses, taps, cables, envasos, tanques, ampolles, cartells... càpsules de medicaments!
Tot hi entra
El resultat és sorprenent
I la reflexió sobre les deixalles europees de començament del segle XXI, fascinant

Podeu contactar a eulaliapetit@gmail.com




dissabte, 17 d’abril del 2010

Arracades i collarets de càpsules Nespresso

Abans de la nota sobre l'exemple antiecològic del Nespresso, m'ha semblat honest fer-ne una altra amb fotos de les joies que ha sortit d'aquestes nefastes capsuletes.

Arracades amb espirals de cobertes de llibreta i de separadors de dossiers, que podríem titular "Desiguals"
Arracades de tots els colors-aroma Nespresso (grrr....) que s'aguanten amb un plàstic transparent i pla, aprofitat d'embalatges diversos: de joguines, de llegums cuits, de ratolins d'ordinador, de talls de carn o de carxofes de la dutxa.

I arracades i collarets amb càpsules arrugades i acabades per darrera (a les fotos no es veu) amb paper de plata de paquets de cafè

18 comentaris:

  1. M'ha encantat trobar el teu blog, la setmana vinent vull fer collarets amb càpsules de la Nespresso amb els meus alumnes i m'has inspirat!!

    ResponElimina
  2. Me n'alegro molt que el blog t'hagi servit d'alguna cosa. A veure què se'ls acudirà als nanos...

    ResponElimina
  3. on podria comprar les argolles per fer les arracades , soc educadora i les meves alumnes volern fer un taller de bijuteria amb capsules de la nespresso ,on les puc trobar?
    gràcies.
    Molt xulo el teu blog.

    ResponElimina
  4. Hola Anònim!
    Al Carrer del Call a Barcelona tens tots tipus de botigues on venen les fornitures per fer bisuteria (ganxets,,, de tot. Crec que n'hi ha una que es diu Torres (?) on vaig sovint. També hi ha una botiga al carrer del Pi, venint de dalt es a mà dreta just abans d'arribar a la pl de St Josep Oriol.
    Que tinguis sort!
    Que vagi bé

    ResponElimina
  5. que em podieu enviar les capsules del nepresso siuplau a lleida

    ResponElimina
  6. Jo no tinc cafetera Nespresso, eh?! Hauries de danar-les a algun veí, amic, col.lega o conegut que en faci servir. També podries demanar-ne a la botiga central de vendes Nespresso a Lleida.

    ResponElimina
  7. Si us plau, algú em podria dir on puc trobar arrecades de clip modernes, que penjin una mica, no les clàssiques de botó?. No tinc forat a les orelles, ni me'l vull fer, però vull dur arrecades i, de moment, no he trobat cap botiga a Barcelona, que vengui arrecades de pinça.
    Moltes gràcies.
    Núria

    ResponElimina
  8. Ho sento, no en tinc ni idea

    ResponElimina
  9. algu em podria dir on puc trobar les tanques per fer arrecades de nespreso?
    esque ia tinc les arrecades pero em falten les tanques

    ResponElimina
  10. Respostes
    1. Hi ha un comentari més amunt on ja contestava a la mateixa pregunta: al Carrer del Call a Barcelopna o a una casa al Carrer del Pi de Barcelona que es diu casa Torres si no m'equivoco, l'única botiga d'aquest carrer que venen guarniments per a bijuteria.

      Elimina
  11. aquets carrers estan al barri e gracia???!

    ResponElimina
  12. Respostes
    1. Són al casc antic de Barcelona, prop de l'Ajuntament i de la Generalitat. Mira-ho al Google maps.

      Elimina