Reciclatge artístic CANVI DE PELL

Totes les creacions de CANVI DE PELL estan fetes amb materials reutilitzats
Bosses, taps, cables, envasos, tanques, ampolles, cartells... càpsules de medicaments!
Tot hi entra
El resultat és sorprenent
I la reflexió sobre les deixalles europees de començament del segle XXI, fascinant

Podeu contactar a eulaliapetit@gmail.com




dissabte, 8 de juny del 2013

Modificació

Continuo amb l'agulla feta amb una malla d'alls i un retall de gorro de piscina:
He modificat la fulla amb tisores, i amb l'imperdible de darrera he modificat el cercle que ara és més ovalat. Ja no sembla una condecoració.

1 comentari:

  1. Doncs si, la segona versió m'agrada encara més que la primera. Enhorabona! M'encanta la malla dels alls. I, mira quina coincidència, jo també fa dies que vaig fent provatures amb la malla d'alls!!! Fins ara he fet una polsera, un anell, un collaret, dues ninetes-passadors... De moment només he posat la foto del collaret al pinterest, perquè m'entusiasme tant fent coses quan em venen les idees que se'm oblida fer fotos i compartir-ho. Ja arribarà... Que passes un bon dia!

    ResponElimina